Coaching Magazine: ‘hoe bedrijven op Curacao Twitter gebruiken’.

In de huidige editie van Coaching magazine staan een aantal voorbeelden hoe bedrijven op Curacao Twitter inzetten. Lees Coaching Magazine of nog makkelijker lees het artikel op de website van Coaching! Ook is er een onderzoekje gedaan naar de bedrijven op Curacao op Facebook & Twitter.

MIXmarketing is natuurlijk trots op het feit dat Boolchand hierbij vermeld staat. Zeker om dat Boolchand een voorbeeld is van een Facebook pagina waarvan de klant bepaald heeft hoe ze wil communiceren. Van te voren ( 1 1/2 jaar geleden) was natuurlijk wel ingecalculeerd dat er vragen via de Facebook pagina zouden binnen komen. Maar dat dit er zoveel zouden worden was wel een verrassing. Intern betekende dit de nodige aanpassingen op het gebied van customer service. Vragen binnen 24 uur beantwoorden is het streven. Het aantal telefonische vragen is nagenoeg gelijk gebleven. Voor Boolchand betekent dit dus interactie met een nieuwe doelgroep, deze doelgroep wil niet met ‘Dear’ aangesproken worden (dit geven ze zelf aan: ……..and please don’t call me ‘dear’) maar met ‘Hi’ of ‘Hello’, we hebben het dan over de online jongere op Curacao. Die op zoek is naar kwalitatief goede (merk) producten tegen een eerlijke prijs. Niet alle vragen die beantwoordt worden leiden tot nieuwe klanten maar laten het er eens 10% zijn dan praten we al over heel veel klanten!