‘Personal Build Branding met LinkedIN’ @ Curacao. Wat een team!

banner SMWCAltijd leuk als je een berichtje in je LinkedIN mail box krijgt of je het leuk vind samen met iemand een workshop te geven. Zo kwam ook het berichtje van Kim Swagemakers om samen met haar een workshop Personal Branding LinkedIN tijdens de Social Media Week Curacao (#SMWCUR) te geven. Kim en ik delen de passie voor het delen van kennis en de liefde voor Social Media. Het zou voor mij een beetje passen en meten worden gezien mijn drukke Full-time job als Marketing Manager bij UTS, maar waar een wil is, is een weg!!

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Dus tijdens de Social media Week Curaçao #SMWCUR, hebben Kim en ik een duo presentatie “Personal Branding met LinkedIN’ gegeven. Onze conclusie ondanks de zeer korte voorbereidingstijd is toch wel dat we  een super team zijn. Thanks Kim voor je enthousiasme in inspiratie en wat hopi positieve reacties na afloop!! Gaaf om in deze groep de bevestiging te krijgen dat mijn eigen branding gewerkt heeft!

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

Photography: Berber van Beek at studiorootz www.studiorootz.com Copyright© Studiorootz

 

Tijdens de workshop hebben Kim en ik onderwerpen besproken als:

  • Hoe groot is de invloed van LinkedIn?
  • Hoe groot is je doelgroep in the voormalig Nederlandse Antillen, (Curaçao heeft tot nu tot nog geen eigen identiteit op LinekdIN)
  • Welke functies komen het meeste voor op LinkedIN, welke bedrijven zijn interessant en hoeveel bedrijven zitten eigenlijk op LinkedIN in de Nederlandse Antillen?
  • Hoe haal je je leads uit LinkedIN connecties en wat kunnen groepen betekenen voor je eigen persoonlijke brand? Allemaal en nog veel meer besproken tijdens de workshop!

 

Foto impressie met dank aan Berber van Beek van Studio Rootz fotograaf tijdens #SMWCUR 2015. Plannen voor 2016 zijn al in de maak 2016 met nog meer voorbeeld cases en interessante sprekers.